Informacje prasowe

FagorMastercook kontynuuje działania promocyjne

2007-05-17

„Inteligentne połączenie” – pod takim hasłem rusza kampania promująca płyty indukcyjne oraz piekarniki nowej generacji marki Mastercook by Fagor. Dodatkowo, aby zachęcić konsumentów do nabywania nowych produktów, firma wprowadza atrakcyjne promocje cenowe na wybrany asortyment marki.

Działania promujące nowy sprzęt obejmują kampanię reklamową oraz PR-ową. Mają miejsce one w prasie kobiecej, męskiej oraz wnętrzarskiej. W czasie kampanii produkty firmy FagorMastercook otrzymają również wsparcie w postaci materiałów POS min.: ulotek oraz standów umieszczonych w miejscu sprzedaży.


Inteligentne połączenieWyraziste kolory, które zastosowano w layoucie reklamowym oraz przedstawienie mężczyzny, jako osoby odpowiedzialnej za przygotowanie posiłków przyciągają wzrok odbiorcy. Zdjęcie wykonano w gustownym, lekko industrialnym wnętrzu, przy „wyspie”, która jest synonimem marzeń o wystroju kuchennym nowoczesnych ludzi. Reklama wskazuje na korzyści wynikające z posiadania nowoczesnej płyty indukcyjnej, która pozwala na oszczędność czasu potrzebnego na przygotowanie posiłków oraz na zalety wynikające ze stosowania nowej generacji piekarników – dzięki ich licznym funkcjom każdy może stać się ekspertem we własnej kuchni.

Indukcja to grzanie zimne w dotyku – powierzchnia płyty indukcyjnej pozostaje zimna przez cały czas, gdyż grzanie odbywa się wewnątrz naczynia - dzięki temu rozlane potrawy nie przypalają się. W dużym stopniu ułatwia to utrzymanie płyty w czystości – wystarczy tylko przetrzeć ją mokrą ściereczką i zastosować łagodny środek czyszczący. Aktywując blokadę panelu sterowania, uniemożliwiamy zmianę wybranego ustawienia lub niekontrolowane wyłączenie się płyty. Inne systemy, jak: wskaźnik ciepła resztkowego, powiadomienie o zalaniu płyty lub system bezpieczeństwa na wypadek zapomnienia o wyłączeniu płyty, w znacznym stopniu redukują ryzyko wypadków w domu.


SUPERMEDIA Interactive